Sista kvällen

Oh my fuckin' god!
hur kan 6 månader bara försvunnit? <-- HUR?!
Det här är sista natten Roxie bor hos mig. <-- SISTA!
Det är verkligen otroligt.
Kommer bli tomt.
Men jag kommer aldrig glömma allt vi varit med om.
Saknaden efter henne kommer bli enorm. <-- mer än det
Men hon kommer tillbaka förstås, och kommer till henne. <-- såklart.

Sista kvällen med henne har varit kul kul kul.
Vi slutade med det genom att gå och äta och kolla på bio på heron.
Det blev kebab, glass och latte.
Och natt på museumet. <-- GRYMT BRA!
Filmen var grymt kul. <-- Me likey!
Sen köpte Rox en tröja med texten:
Jävlas inte med Stockholmarna.
Och 08 på ryggen ;)

Mötte Ema vid busshållsplatsen efteråt <-- som alltid?
Trevligt som alltid.

Medan vi vänta på bussen tände min syrra en cigg.
Genast reagerade en kille brevid henne och sa:
- Heeeeeeej... har du en cigg att bjuda på.
- nej.
sa min syrra väldigt dissande.
- FAN! jag är så jävla röksugen ju..
(paus)
  Kan jag få slumpen då?!

Minen min syrra hade var ovärdelig.
Gud, går inte att beskriva.
Chock var iallafall det hon fick.
Snacka om en desperat jävel.
Min syrra fick lust att säga, visst men jag har herpes..
synd att hon itne gjorde det han skulle nog bli skämd.
Dumma desperata idjut!

Vi tog bussen till Älvsjö och på tåget i älvsjö mötte jag min kärlek.
Såg den sötaste tik.
Såklart man började ragga.
Inledde allt med att kolla henne djupt i ögonen och säga lite sexigt.
- Ät mig!
Hon tittade rakt på mig.
- Ät mig! ;)
Roxie och syrran garvade. <-- Även en stanger skattade.
Haha, han trodde att jag inte såg det!

Jag rå flitrade, jag blinka och gav slängkyssar.
Det såg så kul ut och var så kul att syrran och Rox fick tårar i ögonen.
Samt att jag fick massa blickar från alla håll.
HEY? har ni aldrig sett nån flirta med en hund förut?

Ha, tillsist efter jag sagt att hon skulle ringa mig imorgon så var vi i Tullinge.
Och hon skulle visst av där med. <-- WOOHO!
Så jag tror att jag verkligen har en chans. <-- YES!

Aja, mer orkar jagi nte skriva måste sova.
Vill bara säga Good Luck syrran med att sno 20 skylten till Tina ;)

Love / X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback