Pendeltågs stationen

står på Tumba station.
Framför mig ser jag typ en så het kille. <-- mm mums.
Så ja, jag tänkte för en gångsskull ska jag fan säga det till personen att jag tycker den är het.
För liksom vad är chansen att man ser personen igen?
Inte så stor haha:D
Så jag går fram.
- Tja, ville bara säga att du var jävligt het!
Han blev jävligt ställd och ba:
- hehe, aha okej tack så mycket eller nått?
- Varsågod eller nått? haha hejdå!


Ehm, ja och han kliver på samma tåg såklart.
Men jag sätter mig långt bort från han.
Sen kliver han av på samma station. <-- Man ba yes lyckat.
Nu har jag skämt ut mig, han bor på samma ställe som jag.
Ber till gud att jag inte ser han igen! <-- Pinsamt!

Träffade david idag oxå haha, hade trevligt samtal.
Till det börjades prata om han och hans tjej när dom har sex.
Och hur många fingrar som ryms i hennes cunt. <-- Intressant!
tack..

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback