pappa.

hmm, blev så att jag träffade pappa iallafall.
Men jag hade helt tappat suget efter vårt telefonsamtal.
Det ända som piggade upp mig var att syrran hängde med. <-- Tack!
Märker helt att jag och pappa inte har nån connection längre.
Kunde inte komma på nått att prata om. <-- inget?
Sen när jag sa nått, kom bara nått annat upp och jag var ute ur konversationen.
Hmm, ja undrar hur det hade varit om jag bara varit med pappa? <-- Tyst antagligen.
Iallafall, han uppskattade sin julklapp, som senare blev julklapp/ födelsedagspresent.
Ja, han kom inte ens föbi på julen.
Så det var ganska länge sen jag såg han.
Men nu är det gjort, nästa gång blir väl om runt ett år.
Eller om man har tur, på min födelsedag <-- 30/6

Iallafall, trevligt att träffas pappa, tack för pengarna... <-- suck

Hoppas det händer nått kul imorgon!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback