okeej..

okej, så här är det!
Det är allmänt känt att jag aldrig har.. <-- haha.
följt OC på tv.
Men ja, jag har kollat så långt som till hela säsong 3.
Iallafall, Idag såg jag avsnitt 1,2 och 3 av säsong 4. <-- nerladdat :O Fy.
Ja, o vad gjorde jag?
Jag gjorde en Lida... <-- fy fan asså.
För er som inte vet vad en Lida är, i samband med film.
Är att man bölar! Vilket jag alltid ser som väldigt underhållande. <-- För det är det!
So take a guess what I did! ^^
Iallafall. det är helt makalöst bra, ooh god asså!

Sen då kan jag lika bra skylla på den som fick mig att se på OC.
Den personen hade liksom hela säsong 1 liggandes hemma.
Bara mitt framför ögonen på mig!
Hon ville se den som godnatt film om jag inte minns fel.
Och jag skulle liksom sova där.
Ja, så jag såg det med.
DÄR var jag fast.
Hur många avsnitt såg jag den helgen?
Var det inte nästan hela säsong 1? <-- Shit asså!

Personen i fråga är Malin.
Malin fick mig att se Oc, så tekniskt sett fick Malin mig att gråta idag <-- HAHAHA ^^
Ja, tack vare OC :P

Psykhem nästa? Jo jag vet!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback