Linas Kvällsbok.

Dagen idag är dagen då sportlovet börjar.
ja, skolan gick på som vanligt.
Hade musik som alltid på fredagar <-- Yeah, fun! ;)
HAHA, Lena Lena. Din taktik om att inte bjuda funkade inte.. <-- too bad?
Iallafall, stack hem en snabbis.
satt och kollade på norsk tv. <-- homsepatrullen = Fab 5.
Underhållande.

Sen efter att ha retat min syrra till vansinne och efter att ha försökt kasta ut Emmi,
bar det av till S-t-r-i-n-g!
Mötte kortspelande Lida Adia och Malin. <-- suck.. :P
Ehm, det slutade med att jag var med i kortspelandet.
Oh Fuck! Tecknet.. Ett nervpirrande spel.
Jag och Malin ägde, vårt tecken ägde och vi var bäst.
Vinnaren behövs inte nämnas. <-- Okej?
Om nån kommenterar om det så kommer jag radera det. <-- Capish?

Adia:
- Gillar du kort?
Stranger:
- Det beror på om dom är söta.
- Vaddå söta?
- Ja om dom är söta.

Jag började garva snacka om trög kille.
- Men kort kan itne vara söta?
  Spelkort, kortlek?!
- aha.. hehehehe! :$


Aja, efter att Lida hade virrat bort Steffi helt kom den jäveln.
Och då började vi gå mot bion.
Och jag fick korka upp vinet.
Fan vad jag äger på det!
Iallafall.
Kom till Söder bion.
Men då visade det sig att vi var på fel biograf.
Så tuben blev det in till Hötorget.
ehm, ja vid det laget var alla roliga.
Så Adeeena tittade förbi.
Och hälsade glatt på alla trevliga (?) människor där.
Adeena, ingen tycker om dig!
Iallafall, Adena har ett barn mini-adena <-- Steffi, fett skarrig!

Iallafall, nu till Linas kvällsbok.
Vid det laget var vi alla lite lulls och jag skulle köpa biljetterna.
hmfr. ja det gick bra, men jag snackade förmkt.
Samma sak vid popcornen. Kunde inte ens beställa rätt.
Iallafall.
Linas kvällsbok börja. Och jag har aldrig varit så kåt?!
Killen, Ivar, Oh God I could fuck him. <-- Pax för han, Lida!
O käften jag var först. Jag är Lina, du kan få vara Riley.
Vi sitter där på första raden, garvar och kommenterar och drack vin.

scen.

Lina och hennes bror(Pippi) ligger i sängen. Lida skriker:
- "pumpa henne, fkb, slajz henne!!!"
Alla vi fem garvar.
och då hör man nån:
- Men håll käften va?
HAHAHA, visst.

Citat:
" Jag har rört en mänsklig battong "
" by the way, i never had an orgasm with you, it were all fake. And you can do your runking by yourself..."
   - Min födelsedag kommer snart, och du vet vad som är högt upp på listan.
  - Neej?

  - Du vet, (visar knulltecknet, handflata mot knytnäve)
  - va?
  (han kör fingret genom hålet)
 - aha..
 Låång paus.
Han eftertänksamt:
  - Högst på listan...

Iallafall, filmen slutade lyckligt. Men vem grirrar? <-- Jo. LIDA.
Jag skulle ställa mig upp och kolla på henne, men jag ramlade.
Och fy fan vad jag garvade åt Lida. <-- Shit. Helt makalöst.
Och alla såg mig ligga på golvet och spraka och slå. Det var så komiskt.

Efter det så skulle alla på toa.
Och det var ingen ledig.
Men det var en som var låst och tom.
Steffi fick krypa in under och låsa upp.
Och vet ni?
Hon satt där inne och sket med Lida.
Samtidigt hon snackade med Vuk i sin telefon.
Och Lida satt och skrek att hon bajsa, fy fan alla tjejer därute började fnittra.
Men nej steffi brydde sig inte utan fortsatte skita samtidigt hon snackade med sin pojke i sin mobil.
Vet ni varför toan var låst?
HAHA det gick inte att spola.
Mysigt Steffi! ;P

Jag och Steff drog till tåget och lämna idjutsen vid Tuben.
Vi köpte lite burger king. <-- fett, vi kommer bli feta(re)
Och sen kom tåget.
Jag svär, jag har nog inte fått så mkt stryk som jag fick av henne.
Shit hon slåss.
Men fan, jag kan inte låta bli och störa mig på.
"grejen är den att, grejen är den att, grejen är den att."
HELA TIDEN.
VARJE MENING.
VARJE!

Såklart man blir elak ;)

Men vi completa iallafall hjärtat på Stuvsta station <+3 = <3

Fem tjejer, en Linas Kvällsbok och en flaska vin likamed dagen.

/ X

Kommentarer
Postat av: katen

bara för att ni är fyra okänsliga fittor! hatar hela bunten!
eeeeh och PLUS att ivar är så jag

2007-02-24 @ 00:09:11
Postat av: katen

ivar hjerta lida

2007-02-24 @ 00:09:46
Postat av: Xeniia

FUCK OFF!
Ivar är så min jag ska fan ta han!
På alla sätt.
Jag ska filma allt och ge dig filmen så du kan pulla till det!

2007-02-24 @ 00:18:45
Postat av: Xeniia

Ivar fuckes Zenya= true.
Ivars true love är Zenya.
Käften nu, okej? :P

2007-02-24 @ 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback