intervjudagen!

Ha, så var dagen kommen :P
Var dåra på intervju idag.
hmm, ja det var så här att jag kom i säng ganska sent i natt.
Och det resulterade i att jag försov mig! <-- Upsi!
Men jag hann göra klart mig på.. fem minuter var det!
Shit asså, och jag såg hyfsat fräsch ut! <-- dukigt :D

Fick spinga till tåget. <-- jag hann!
Satt där, och märkte att jag hade glömt Ipod och pengar.
Typiskt!
Men jag överlevde.
Jag kom fram till Gröna Lund tjugo min innan intervjun.
Jag tänkte fan va skönt då hinner jag väl gå på toa innan haha!
Hann inte hemma förstår du ;P
Men nej, när jag hittade stället så fick man inte komma in innan sin tid. <-- GAH!
Där stod man, i snön, och var kall som fan.
Sen så snöade det dessutom! <-- Man ba: YES!
Efter att ha blivit uttittad av alla byggarbetare där. <-- Det var typ konstiga blickar :P
Som var heta dessutom. fick man komma in.
Men nej, då var det ju problem med värmen så jag frös bara mer inne!
Haha my luck!

Själva intervjun gick bra, tror jag. Eller hoppas jag!
Tyckte det verkade som om hon gillade mig! <-- ehm, ja. Man får se!
Hoppas jag får komma tillbaka till gruppintervjun.

Jag bad mamma om lite pengar till mat var aaashungrig!
Och medan jag pratade med henne ser jag min buss komma körandes.
Gaah, jag fick springa fort som fan.
För en gångs skull var busschaufören snäll så hon stannade bussen när hon såg att jag sprang så jag hann!
Tack SL! <-- Det var på tiden!

Gick på ett café satt där och åt brunch. <-- Asgod macka och en latte  ^^ o lite annat.
Sen bar det hemåt!
När jag kom hem slockande jag på soffan och vaknade inte förrän mamma ringde och bad mig fixa maten.
Suck!

Sen har dagen rullat på som vanligt.

btw, alla hjärtans dag imorgon. Hade inte tänkt på det om inte min mamma hade börjat snacka om det.
Hmm, hoppas man har en hemlig beundrare skulle vara lite kul för en gångs skull haha :D

Love X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback