Idag.

På italienskan.
Läraren frågar alla en sak var. och så blir det Lidas tur och hon var inte med på lektionen riktigt.
Hon vill att man ska läsa ett italienskt ord på ett papper.
Lida skulle läsa upp ufficio. <-- kontor.
Malin utnyttjar läget.
Läraren:
- Lida.
Lida:
- eeeh?
Malin:
- det är röka.
Lida:
- Röka.
- Röka!!

Malin:
- HAHAHA asg.
Lida:
- Fumare? det är röka på italienska.
Läraren:
- nej Lida det är inte rätt.
Malin:
- HAHAHAAH!
Lida:
- Meen maliiiiin! *Smack*
Känn dig lurad Lida.

Vi åkte till S-t-r-i-n-g.
På tåget i Årstaberg så flirtar lida med nån stranger utanför fönstret.
Hon gör titanic, sex scenen. <-- Slår sin BHS hand på fönstret och drar ner.
Han flinar.
Lida fortsätter tillslut gör hon tuggummi grejen.
Drar ut tuggummit och snurrar det, så osexigt det bara går.
Sen trycker hon in det så skabbig hon kan. <-- uusch.
Oh fy fan vad vi garvade. <-- skojar inte.
Vi kommer in till Söder och jag ska ta ut pengar.
Framför oss är det en kille och en tjej.
Lida säger till killen.
- Ursäkta säljer du korvar? Korvgubbe?
- ehm nej?!
- aha hehe okej..

Tittar på malin och säger:
- Kom fan malin, vi går..
och hon springer iväg och lämnar mig och adia garvandes som fan!
haha varför hon frågade så är ett mysterium. <-- dumma fan :P

Aja, till dagens usch händelse.
På sången snackade Linda <-- läraren
om att det finns massa pedofiler ute.
Man ska inte gå själv.
Såklart står jag senare och skojar om det med Linnea.
- Haha, nej titta en pedofil! Göm mig.
Gör så tre ggr. Sen säger jag, fan ska inte skojja om det, det kan hända.
Får skjuts av Linnea till Tumba. <-- fett snällt :)
Sen står jag där och väntar på tåget i över en halvtimme. <-- Tack SL.

När jag kommer till Tullinge råkar jag höra en skabbig fyllegubbe snacka med en kille.
Så jag börjar garva åt det han säger.
Då vänder han sig om och börjar snacka med mig.
- Du borde skaffa dig en hund!
- eeh jasså?
- Ja så du har någon att mysa och kela med.
- Aha. men jag har en hund.
- nemen, vad för någon då?
- En labrador.
- men oj oj då! Så fint. Pussa och krama hunden från Tommy... eeh..
  Behöver du en hundvakt?
- haha nej det behöver jag inte.
- Jag vill gärna vara hundvakt. Kan gå med hunden ända till Lida (observera, Lida friluftsgård.)
  och tillbaka.
- Jahaja..
- Jag ska skaffa mig en stooor hund som du kan få klappa sen.
  Efter jag har fixat mig en långtradare jag och hunden kan åka runt i.
- mm..

Jag ville inte gå samma väg som han så jag frågade åt vilket håll han skulle gå.
Han skulle ta samma väg som jag, så jag säger att jag ska åt andra hållet så vi kan skiljas åt.
- Jaha då så!
Han stäcker ut armarna och kramar om mig riktigt hårt, och jag försöker ta mig ur hans grepp.
Men kan inte det. Jag säger till.
- Jag kramar inte främlingar.
- nehe, gör du inte det?
- Nej absolut inte.
- jaha. Får jag ge dig ett gott råd?
- Säg det bara.
- Låt inte benen styra hjärnan låt hjärnan styra benen, eller var det tvärtom? HAHA.
- hehe mm....
- Ja och hedra din moder och fader.
- det är ju guds ord?
- Ja.
- hejdå.

- och ta inga droger! Det har jag gjort i trettio år. Men inte längre. Men spriten tar jag än!
- okeej hejdå!
- Men inte är jag farlig för det. Hur gammal är fröken?
- 17.
- Såpass? jasså unga mö.
- ja men jag måste gå. hejdå.
- Du fröken? Vad heter du?
- Zenya.
- Sanja, du är mycket vacker! ;) Vi ses nog inte igen!


GAAAAAH!
Ja det hoppas jag verkligen inte att vi gör.
Usch, det var ingen trevlig upplevelse

/ pissed X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback