haha dagens!

Daniel och jag går brevid varandra från bussen på väg hem.
Daniel ser små emoungar gå alldeles framför oss.
Som vanligt ska Daniel pika folk. <-- alltid.

- eee, ska vi inte åka in till plattan och hänga?
Jag fattar och säger:
- HAHAHAHA! med dom eller? (pekar på dom.)
-hurru ska vi inte åka ner till malmö och kolla på my chemical romance?
- men ja, dom kommer ju snart, gud jag äls...

blir avbruten av att en av emo-tjejerna dampar.
- DITT JÄVLA ÄCKEL SKABBIGA FITTOR HÅLL KÄFTEN ... bla bla bla.
hon skrek det hela vägen in till centrum.
Lida Malin Adia o co. fatta inget, men såklart börjar lida skrika tillbaka.
Och daniel och jag skrattade så jävla fucking mkt det var värsta moment of the day
Humor :P

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback