Agnes

Idag var jag med agnes, var typ ååååååår sen. <-- eller nått!
Var lika trevligt som alltid! :)
Först satt vi och snackade som alltid.
om allt! <-- som alltid

Sen råkade jag se att hon hade A nightmare before christmas! :O:O
Har aldrig sett den.
Fy fan vad bra den var!

Kidnap Sandy claws! <-- Så söt!
Men uggie boogie man var scaaary!
Sen satt jag och kollade igenom all hennes musik. <-- shit!
Det var inte lite det. <-- oj oj oj!
Det var över 30 gig iallafall!
HAHA, sen hittade jag bandet Mcfly ^^
Har aldrig hört talas om dom.
Jevligt sköna intervjuer dom hade.
Störda killar asså. <-- Men fuck, så söta ^^
HAHA.
Fick gå från Agnes tidigt, för att jag TRODDE att jag hade planer. <-- men, ne?
Så var det visst inte. <-- tack.

Vad som händer idag är väl att jag ska se min pappa?
Syrran:
- men tänk såhär, han kommer för din skull.
men jaaa. Om han nu kommer för min skull kunde han väl fan se till att komma i bra tid.
Skitsamma, när är jag inte besviken på han. <-- Same old shit.

Alla ursäkter uppskattas så mycket av mig! Tack för det :) <3

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback