11 feb

gah, kom och tänka på att det är bara 3 dagar kvar tills den mest deprimerande dagen av alla för alla singlar i världen. <-- Alla hjärtans dag.
hur deppig är inte den dagen egentligen?
haha, fan den dagen är verkligen inte rolig ibland.
men man överlever får man hoppas :P
iallafall nog om det.

Jag ska då på anställningsintervju på tisdag.
Hur nervös är inte jag?
Har sökt sommarjobb på Gröna Lund som, ja vad är man? <-- Försäljare hahaha!
Man ska stå vid sånnadära lotteri saker. <-- Som chokladhjulet.
AAAH! jag vill verkligen ha det jobbet skulle vara så kul att få extra pengar i sommar.
Sen så är det väl ganska socialt arbete ha.

Jag får se till att vara intressant på intervjun. håll tummarna för mig säger jag bara.

Övrigt är jag fortfarande sjuk, kunde inte gå på min uppvisning.
Skulle sjunga. haha så täppt och hostig som jag är lär det ha låtit förjävligt!
Och sen teater. Ja samma där, skulle vara svårt att agera n man hostar och nyser hela tiden.
Men men, det får vara ..

Ja juste, har köpt lite nya kläder det är najst!
två nya jeans och en fin fin topp! ;) <--Yeaah!
Hmm, hoppas jag kan gå till skolan imorgon.
Skulle vara ganska bra faktiskt!

Men, man får helt enkelt se .

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback