- bla!

På idrotten.
Lida och jag leker lite med racketen.
Jag kör bl.a. upp den mellan Lidas ben så hon stönar och shieet.
Läraren Moniska Hall, lackar.
Vi spelar vidare och Steffi smiter och lämnar racket på golvet.
Senare kommer Monika Hall och skäller ut oss för att ett racket är sönder.
Hon sa att det gick sönder bara för att vi lekte med dom tidigare.
Men hellu? det var inte ens de racketet.
Tio spänn på att Señor Choro trampade sönder det. ;)
Lidas byxor har en tendens att glida ner så man ser en BC.
Monika spanade in det, och sa jälvligt drygt och högt! <-- Högt!
- LIDA, dra upp byxorna jag vill inte se din rumpa.
HAHA, detta upprepades. Vilket var lite komiskt.

I omklädningsrummet.

Lida har strumpbyxorna högt uppdragna och troser över.
Någon säger Call on mee!
Och Lida börjar dansa äkta madonna dans och sjunger, time goes by.. so slowly.
Lite smått erotiskt.
Roligaste var när hon skulle lyfta upp benet men det inte gick.
Den synen var oslagbar. <-- priceless!

Förlåt igen, Lida. Måste skriva om dina grejer du gör.

Grovaste dissen idag.

- Det här är nog den finaste häst jag nånsin gjort. Titta Lida.
Lida kollar lite halvhjärtat.
- Kolla kurvorna och allt!
Lida kommenterar men inte som Malin hade förväntat sig antagligen.
Ärligt, den var lite charmigt söt det lilla jag såg av den iallafall :P

Zenya och Steffi på Coop.
- usch Steffi, du tog i lever.
- lever är gott ju
- haha neej usch.. man kan ju inte äta lever..
- Kycklinghjärta är oxå gott!
- VA?!


senare, på tåget med Malin och Lida.

- Asså, Steffi tycker kycklinghjärta är gott! :O
- Men kyclinghjärta är gott!
- uusch, nej inga inälvor är gott, hon gilla lever oxå
- Nej det är inte gott.  Det är gott om man har nån lök grej. Men det är ändå inte gott.

Emi och Zenya i Zenyas rum.
- Man får hoppas på det bästa, man får hoppas på att ödet... *sniff* Har du fisigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback