Jessi och Jag

Idag träffade jag dåra Jessica, det började med att vi satt hemma hos henne och spelade tv-spel. Det vi spelade var Guitar Hero och fy fan vad roligt det var! Snacka om att man fastande för det dierkt! I alla fall efter någon/några timme/timmars spelade så bestämde vi oss för att göra något annat.
Hm, guess what?
Ha som alltid så bestämde vi oss för att dra på bio. Filmen vi skulle se var Ciao Bella! Så vi beger oss dit. Väl där kommer Jessi på att hon inte har tamponger, så vi går till Willys och letar efter det. Sen när jag ska betala (jessi kunde inte ta ut pengar just då) så ville inte den fula penga automaten ta emot mina pengar. Jag började få panik och stoppade ner dom om och om och om igen. Bakom mig började en kö bildas och kassören bara skrattade åt mig när jag i min panik och stress ^^ började babbla en massa skit om något jag inte kommer ihåg men kön fann det roande.. Pinsamt!

 

I alla fall så köper vi biljetterna och sätter oss  och kollar. Mitt under filmen började alla kalla en italienare bög för att han kollade på huvudrollsinnehavaren med en konstig blick. Huvudrollsinnehavaren stod och duschade medan italienaren hade handen på hans axel. Helt plötsligt kysser italienaren han och alla tjejer stönar och skrattar och tjoar.
Sen hör man hur en snubbe ba: ? Ouuf vad fan han är italienare, såklart han är bög! ?.

Ha, det var mycket underhållande. Under hela filmen kunde man tydligt höra allas reaktioner speciellt det där med dumlen ^^

 

Efteråt så var vi måttligt rastlösa så vi gick.. Rakt fram, och snackade med brytning och garvade åt allt som seriöst inte var kul ^^ Sen ser Jessi till min lycka en Ikea kundvagn, en platt ni vet! Så jag kommer på att jag vill köra Jessi på den, men blir dissad så det blev tvärtom.. Jessi den idioten har inget körkort för dom elelr så ville hon döda mig! :O Så hon tar tag i den börjar knuffa med sån kraft att jag börjar skrika som en brud! Jag får panik och hyperventilerar nästan. Då blev det typ enough! Så jag tar den själv och kör den som en skateboard. Jag tror jag är den första som har ?lyckats? göra en Ollie på en sån där sak! Klå det du , brushan ;)

 

Vi kom till tullinge typ halv 12 men vi gick på en promenad och var hemma runt halv två. ^^

Sött! :P

/ X


Kommentarer
Postat av: melws

haha, jaa! och du ska få göra det på mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback