Inspelning

Har varit urusel på att ens ta mig tid att skriva här, men nu måste jag skriva om min inspelning för det är värt att minnas ^^

Så igår var det då den första inspelningen av den här serien jag ska få delta i! Jag är dåra ingen vanlig statist útan en sån här Avancerad statist (kval.stat.) fick jag höra igår! Just för att jag ska få vara med flera gånger vilket inte en vanlig statist inte är och att jag har repliker.

Iallafall jag möter upp Sophia och vi går tillsammans till alby skolan, där vi skulle mötas, hela serien utspelar sig i alby! Aaah men vi ser ingen som möjligtvis kan jobba där. Som vanligt blir jag paranoid och tror att det är något som inte stämmer här! Men ja jag gör det bästa av situationen och typ håller på och fjantar mig ^^ 

Tillsist så kommer det äntligen dit folk! YEY! Så vi får gå in i ett rum och sitta. Där sätter jag på mig dom kläderna jag hade tänkt att jag ska få ha. Sen kommer en kvinna in och börjar berätta om scenen. Vi lyssnar, men jag vet redan vad jag ska göra för jag hade fått höra det tidigare. Men hon säger aldrig till att jag och Sophia ska göra det.. Så jag blev lite förvirrad. Sen helt plötsligt kommer det in en kostym-tant (som jobbar med kläder alltså.)  och frågar efter "Pitbull-tjejerna". Och då säger bruden att dom inte har kommit. Men jag vet att jag ska få ha en pitbull så jag och Sophia säger till så var det löst. Då börjar kostym tanten granska mina kläder och gillade mitt val av kläder!
Jag blev överlycklig, för det värsta jag vet är att låna kläder av strangers. Urk!

Sen var det bara ut till stället vi skulle spela in på. Jag har aldrig mött så nyfikna människor :O
Alla alby-bor kikade fram och gick ivägen och shiet. Irriterande!

Scenen var såhär, dom filmade huvudrollens bakhuvud när han gick och sen ska han liksom gå förbi mig och Sophia som ska asgarva åt han och fan seriöst jag hade inte svårt att garva åt han! För han hade världens största plåster i pannan med nyckelpigor på.. Det var bara för sött och fult på samma gång!

Det var inte svårt, men fan jag blev chockad över att regisören ansträngde sig för att ge oss cred för det! Fick höra senare av en 50 + tant att det är bra att få det! eeh okeej! Weeei then :D
Btw den tanten var underhållande att prata med, hon snackade om att vi var perfekta för film skulle inte sluta med teater och att vi skulle satsa stort bla bla.. Hon sa till och med till mig att byta linje.. haha tack så mycket:P
Aja hon var skön!

Ja en av förmånerna var att man fick mat där, tror ni inte att jag utnyttjade det till fullo? HAHA, här skäms man inte! Jag var så grymt hungrig hade inte ätit något på hela dagen och då var klockan liksom 16..

AJa sen gjorde vi lite andra tagningar där jag och Sophia fick vara med i igen! Bäst av allt, jag hade grymt kul och jag kommer få 300 kr för det här! liksom 100 kr i timmen typ ^^ Inte illa :D

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback