Tors

I fredags chillade jag med malin på kvällen, vilket var mkt trevligt.
Efter att vi hade varit på en skolgrd och testat allt möjligt.
Som:
Lyckats få ner en basketboll från taket, ledde till att malin gasade ^^
Lekt aggressiv rugby med basketbollen
Kört kråkan.
Lekt spiderman,
malin lekte.
Och sprungit på ett hjul.

Så fick vi idéen att tåg/buss luffa i stan.
Så vi tog pendeln.
På pendeltåget satte sig en man vid oss.
Det första han gör är att ta av sig skorna, och sätter på sig tofflor.
Eeh, det är inte direkt det vanligaste.

Men jag tyckte det var lite roligt haha.
Malin vill byta plas så det gör vi.
Sen hör vi ett klippande ljud.
Då börjar malin garva och säger att han sitter och klipper skägget.
WHAT?
Inte nog med det så sticker han saxen in i örat och börjar trimma öronhåret..
Mysig gubbe!

Vi åkte till Årstaberg och tåg tvärbanan.
Vi tog den först till sickla udde.
Där jag sedan köpte en chipspåse.

Det blåste så mycket när vi väntade på tvärbanan tillbaka at min chipspåse välte.
Det Malin märkte var att jag blev lack fast jag inte ville visa det.
Jag typ surade för att lite chips flög ut.
Jag avreagerade mig genom att stampa på dom.
Vilket Malin tyckte var kul så hon gick och stampade på chipsen.
Lättroad tjej ;D

Vi tog tvärbanan hela vägen åt andra hållet.
När vi kom till alvik så var Malin blåsa full.
Alla mina idéer om bra pissställen blev ratade.
Så malin började spana.
DÄR, där var den.
Det perfekta pisstället.
Hon sprang dit..
jag kom efter..

Hon var som feta FBI agenten som kom upp överallt lätt.
MEdan jag med korta ben fick kämpa.
Efter pissander så tog vi tuben till hötorget som var väldigt spontant bestämt.
MAlin ville smygtitta i på
M@trix, ett lanställe. ^^
För där satt en vän till henne ^^

På resan dit så såg Malin en snubbe på Odenplan som läste veckorevyn.
HAHA snacka om att den tjejen ser allt ^^
Sött så på Odenplan är det helt ok att läsa tjej tidningar när man är 40 +

Så efter vi spanat en gång in på M@tix så stack vi till Donken.
Där smar hon sin vän om att vi hade kikat in på han.
Han säger att hon/vi ska komma dit.

Så vi tar våra McFlurries och knatar dit igen.
När vi är där så var vi tvunga att käka upp glassen inan vi gick in.
När vi står där får hon ett sms:
JAg ser dig!
HAHA såklart så trycker vi typ ansiktena mot rutan och börjar glo in som idioter.
Då knatar Han den där Sebastian och hans vänner, Snickeboa och gamla bettan, ut till oss.
Ja det var lite konstig stämmning ^^

Jag och malin går in och betalar för femton min på en dator.
Vi såg att dom hade cam, och då fick man idéen att skicka videoinlägg till massa.
HAHA snacka om kul vi hade!
Och jag var het med mina bruna händer och headsetet på ^^

SNacka om att jag typ skämdes.
Fast det fan andra outsiders där förutom vi, tex braten med en latte ^^

Efteråt flippade vi ut totalt så vi sprang där nere vid Matrix och skrek som idioter!
Det var fett fult!

Bara för att vi hade varit idioiter så missade vi tåget.
SMidigt!

Malin fick mig att springa mer än vad jag orkade!
Helt galet!

/ X

Kommentarer
Postat av: MALIN!

jag är bäst för att jag alltid är fest!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback