Tanto

Efter att jag varit på barnkalas, kusinen fyllde 11.
Så tog Sandra min mammas bilnyklar till mammas nya fräscha bil och körde mig till Lida.
I bilen satt min syrra och skulle guida Sandra.
Mitt resesällskap var Empsi så hon och jag snackade påvägen dit.

Såklart lyckas ju min syrra virra till allt och lura Sandra ut fel.
Så det tog extra tid, smidigt syrran.

Kom fram till Lida, skrämde hennes syrra för hon såg inte att det var jag som sprang över gräsmattan.
Där chillade vi tills Malin och Steff kom.
Senare kom adia och fick kläder haha ^^
Och vi drog iväg till tuben.

På tuben mötte vi upp med Ellen, Lidas söta vän.
Vi kom fram till Hornstull och drog till Tanto för att se om det var folk där.
MEn det var ganska dött.

VI korkade upp vinarna som Lida bringat.
Sen kom en helt random tjej fram till oss och snacka massa skit.
SEnare kom även en tysk som var på semester.
HAHA, han bodde i sin bil.
Sött.

Så jag satt och sociala med han, han var fan lite söt ju haha.
Sen så skämmer Lida ut mig.
Hon ba: You know Zenya wants to Bazz with you.
Han: HAHA okeej then we go to my car.
JAg ba: EEEH LIDA?

HAHA MAlin hade lånat Mirsads tröja, vilket jag tyckte var kul.
Så jag sprang efter henne och skrek: MIIIRSAD!
Vilket hon inte uppskattade och sprang ifrån mig fort som fan.
Sen komfler av Lidas vänner så det blev ganska pratigt.
Men skit kul!

Efter ett bra tag fick vi för oss att dra vidare.
Lida var tvungen att gå hem och några andra med.
Men Malin var kvar och Steff och Ellen.

Vi drog till stuvsta och skulle kolla in en fest där.
Men när vi kom fram så fick Malin för sig att dra hem.
Så hon gick mot bussarna.

Men Ellen, jag och Steff stack vidare.
Steff ville kolla om Matteo var där.

Vi kommer fram och lyckas smita in.
Jag visste liksom att jag inte skulle känna någon där.
Så jag blev jävligt chockad när någon ropade mitt namn.
Jag trodde först att jag hörde fel.
MEn sen så hör jag det igen.

Jag kollar mig omkring och ser en kille jag aldrig sett i hela mitt liv.
Han:
-Du heter Zenya eller hur?
-Eh, japp!
-Jag visste det.
-Aha okej.. Men jag vet inte vem du är?
-Jag heter Hampus.
-Nemen vad trevligt, det hjälper mig fortfarande inte.
-NEj men iallafall, trevligt att träffas.


Så kramar han mig och går vidare.
Strange?

Efter att ha varit där i några minuter inser vi att det är dött.
Steff hittade hörlurarna ^^
Sen drar vi vidare till den festen vi skulle till.
Vi tar bussen och efter några stationer hoppar malin på :O
HAHA fett!

Hon ångrar sig och bestämmer sig för att följa med till den andra festen.
Vi märker att massa andra ska dit.
Så Ellen, sneaky bitch.
Lurar av alla dom på fel station medan vi åker till den rätta!

Ha, på den festen träffar man massa av Lidas polare.
Och annat folk.
En kille som gillad exakt samma musik som jag haha!
Cooolt!

Sen sa han en låt han gillade asmkt som jag oxå gillade.
SÅ jag fiskade upp iPoden ur BH.n
Vilket han reagerade på.
-Fan vad synd att man inte är tjej ibland så man kan förvara iPoden på bra stället, där kan ingen direkt sno den
Vart ska jag ha den liksom. Där nere är det för trångt ^^

Snacka om att jag garva:P

Vi snackade lite och han slog i huvudet i en lampa.
Då tyckte jag han sa:
Den är för lång för det här.
HAHA, vaddå är den lång?
Eeh, eeh aa den är oxå lång. ;)

Ellen:
MEN ZENYA!
Vaddå det var ju han som tog upp ämnet!

Jag får värsta lap dance av Ellen.
Och malin får av mig ^^


Sen så ser man alla killar leka sexy ladies och dansa.
Fan vad kul det såg ut.
Ja allt rulla på.

När jag skulle dra så kramade jag alla jag kände å så vinkade jag till dom andra haha.
Men en kille ba drog i mig och började dansa med mig jag ba.. eeh nej!
Sen sa jag hejdå till den söta musikkillen.
han ba:
Hoppas vi ses igen.
Jag tänkte:
Hell YEAH! ;D

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback