Sondag

Eeh, var ju på rep igår oxå.
Jag lyckades klura ut en rap-text.
Säger bara att rap är inte min starka sida.
Men ja, jag ska dåra rapa ^^
Eh, ja!

Jag kommer dit dåra, visar rapen för Linda som blir happy.
Jag skämdes så mycket.
Asså när jag skulle ställa mig längst fram kändes det som om jag vore naken.
Liksom lika pinsamt.
Jag floppade totalt ^^

Dagen rullade på, alla scener gick bra.
Bakom scen så var det annan action.
Bland annat Oytun och min action.
Sen när är det okvinnligt att rapa?
Och har jag sagt att jag ens är kvinnlig?

Iallafall, jag blev straffad för att jag var okvinnlig.
Och för att jag tjaffsade med han..
Så han tog polisgrepp och tryckte upp mig mot en vägg och skrek:
Sära på benen..
SÄRA PÅ benen..!

Stefan som råkade höra ska alltid antyda allt på sex:
HAHA men Oytun.. Fan vad du var på då!
Oytun tyckte det inte var kul och straffade mig för det.
Genom att vara hårdare.
Men det han inte visste var att jag är en ninja så jag sprakade till han så han släppte mig, fett skillad!

Sen började jag på skoj mucka med Carro.
Ba hittade på en massa.
Hon blev fett irriterad och sa att jag skulle få igen.

Lite senare kom jag tillbaka och sa nått.
Och då började vi bråka, haha!
Sen så ba bitchslapa hon mig på skämt.
Och jag gjorde tillbaka.
Sen blev det bara hårdade och hårdare.

Tillsist såg det ganska äkta ut, men det kanske det var oxå?
Så då kom Micke och Josef och sära på oss.
Men vi fortsatte slåss ^^
Sen råkade Carro smälla till Josef! HAHA
Stackarn ^^

Den jag inte bråkade med bakom scen var min lilla lesbian lover.
Men hon var inte lika tänd på mig som jag var på henne.
HAllå? Vart är den ömsesidiga kärleken? :O
Jag tror jag var mer på än hon ju!
Men vi hade våra stunder i en av logerna.
HAHA skoja bara tar tillbaka för hon kommer döda mig om jag ljuger.
Det var ju liksom inte i logen ^^

Jajuste, jag skulle köpa mat dåra.
Jag hitta en sallad, jag blev lycklig!
Betalar för den och går tillbaka för att äta.
Men nej, den var möglig och rutten?!?!
Och den hade inte ens gått ut..
Skabb, så det blev pizza för tredje gången I RAD?!
Snacka om att jag behöver röra på mig som faaaaaaan!

Eeh, jag blev dåra mobbad för mitt pizza val av min lesbian friend Matilda. Asså notera hon är inte lebb!
Hon snacka skit om den, dumma idiot :(
haha , neej skoja.

Kommer tillbaka till Fejm dåra.
Då ser Sophia att jag har pizza.
Hon ba:
Vad är det för pizza?
Jag:
-Asså du vill inte veta..
-men vad är det för pizza?!
-Men asså, du vill inte veta och du vill inte smaka.
-Men säg vad det är.
-Nej asså du vill inte smaka.
-Säg.
-Det är banan pizza..
-Ha neej jag vill inte smaka..!!

Alla hatar min pizza ^^

Jajuste, vi hade en papparazzi där, jävla skit.
Bara för att jag råkade nämna att jag inte gillar att vara på bild så blev jag fotad! FAN!
Jag tänkte vafan jag slänger mig på marken så jag inte kommer med.
Men då lyckades hon fota det!
Skiit!

Oytun lyckades dra ut mitt örhänge.
Så jag kröp på marken och försökte hitta den.
Jag hade ångest för trosvalet.
För mina byxor är lite förstora så dom glider ner.
Så när jag letade efter örhänget kommer Madde bakifrån och drar i mina string.
Och snärtar mig :O
AJ!

Jag ba:
Jag vet att dom syns, jag ska fixa det.
Stefan:
Men neej asså.. du behöver ju inte fixa det ; )

Suck^^

Efter den dagen så var jag död.
Trött i kroppen av att brottas på scen tre miljoner ggr.
Och alla lampor gör så att det blir fan minst 30 grader varmt! gaaah!
Men värst av allt så var jag dödsrädd, för jag agerar på en byggnadsställning 2-3 meter över marken.
Och den är väl inte så stabil?
Och jag ska brottas så högt uppe oxå.
Lääskigt!

På el kvällo så chillade jag med Malin och kollade på Spider man 2!
Saker vi garvade åt:
- Kinesen som sjöng  Spidey man Spidey man ^^
- När småpojkar frågade hur Peter kunde volta sådär och han sa att man skulle äta sina grönsaker,
  och dom ba: My momma always says that but i never believed her!
- Tanten som såg att ondingen skulle skada Spiderman och slog till dummingen med paraplyt och ba:
   SHAME ON YOU! *BANG*
- Och alla hans uttryck!

/ X

Kommentarer
Postat av: O

haha, lagom efterbliven man känner sig när man kommer över detta skitsnack för första gången förens ett år senare.:D

aja, roliga minnen hur som helst.. and don´t denie it, du njöt av de hårda tagen. ;)

2008-05-31 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback