Sjuk

Fan vad kul att man har blivit sjuk ju.
Igår så gick man dåra till skolan med Lida som sällskap.
Hon kom till mig igår för att jag skulle fixa hennes hår.
Jag färgade och klippte det.
Shit hon blev så het!

Iallafall, jag kommer dit och vi börjar med matte.
Snacka om att jag inte mådde bra.
Hade värsta mensvärken och huvudvärken.

Jag smet i början av mattelektionen för att gå till Nanas, skolsystern.
Men hon var inte där så jag blev as lack.
Jag kom på att man kunde hämta värktabletter i expeditionen.
Men nej fan då var dom idioterna och fikade.
Jag var riktigt pissed.

Tillsist frgade jag runt efter värktabletter och hittade en som hade en.
Sen gick jag tillbaka till matten.

Jag kom inte på vad 7 gånger 8 var eller nått.
Så jag frågade Göran, läraren, var det var.
Han ba:
-Kan du inte det? det måste du kunna
-Men jag kommer inte på det nu kan inte tänka..
-Kan du visst, du måste ju kunna det.
-Men jag kan inte.

Asså jag var så PMS-ig att jag höll på att gråta.
HAHA, jag pallar inte irriterande människor när jag mår piss.

När jag var klar med allt på matten gick jag ut och la mig på en bänk.
Jag hade fuskat och skrivit av facit ^^
Jag låg där tills lektionen var slut.

Sen var det SH jag orkade fan inte vara kvar men jag kämpade vidare.
Tillsist rådfrågade jag min mor vad jag skulle göra hon sa att jag skulle hem.
Jag gick hem och mätte febern.
Hade feber 39 graders feber..
Jag sloknade direkt när jag la mig på soffan.

Där sov jag tills Malin ringde och sa att hon var ute låst! HAHAHA
Stackarn.. :(

Sen sov jag ännu mer, mamma köpte glass till mig.
Så jag syrran tina och sandra åt upp hela paketet :P
Muuums.
JAg somnade kl 8 pch sov till 11 imorse.

Idag hade jag fett ont i halsen och öronen.
Gaah!

Idag har jag glott på Simpsons hela dagen på Danska 3an.
Såg det första avsnittet av Simpsons fett coolt!

Aja, hoppas jag är frisk imorgon.

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback