Påskdagen?

Eh, idag har jag pluggat pluggat pluggat!
Gjorde klart 2 spanska uppsatser, sen gjorde jag även Lidas.
Bara för att jag vill att Lida ska ha G i spanska så hon får åka till hultan!
hehehe!

Sen så ska jag ha läst en bok på engelska som jag på onsdag ska skriva en sammanfattning av.
Jo visst tjena, det hade man ju glömt.
Och jag har bara feta böcker på engelska som jag aldrig hinner läsa klart.
Kul kul kul KUK!

Sen har jag öppnat Samhällsboken också..
Kollat i den lite, sen tänkte jag på att det är eva som är SH läraren.
Då blev jag väldtigt uttråkad av det som stod i boken.
Och ögonen stängdes sakta men säkert ^^
Så den SH boken flög åt helvete.

Lite oplanerat fick man ett sms av Lidus.
Så man stack in till stan, kom dit tidigare än dom andra, Lidus och Melwus.
Så jag chillade på Bellmans med min syrra och min kusin.
Fick lite kaffe unt en macka.
Och så socialade man hade väldigt trevligt!

Sedan kikade Lida in och började snacka med min syrra,
om att alla mackor dom slängde kunde ju fan skänkas till dom hemlösa.
Men det kan dom inte, för då kommer dom bara tigga mer etc.

Lida konstaterade snabbt att min kusin var jävligt het.
Mjora, han ser fakitskt bra ut!
Och smygkikade på han ^^

Ha Lida sa:
Zenya ska vi gitt?
Det reagerade min kusin på..
Han:
Tror du att du är en blatte eller?
Jag:
HAHA hon är den grovaste utlänningen, eller snarare flykting.
Han:
Tss vart är du ifrån då? Är du Polack?
Lida:
eeeh? NEJ! Jag är jugge.

Då började han snacka med henne och sa massa saker som fick henne att garva.
Typ jag är din bästa älskare etc etc.
Jag fattade ingenting, men jag tyckte det var kul ändå ^^

Sen mötte vi upp med Malin och jag hade med min färdkost!
Några mackor och den godaste festisen på läääänge!
;D

Vi gjorde det vi hade gjort förut.
Kan inte nämna det av olika själv haha!
Men påvägen dit började Lida sjunga för folk på bussen.
Och det var minst sagt väldigt roande.
Undrar om dom uppskattade det?

Påvägen hem efter vårt mission.
Så började Lida snacka med allt som rörde sig.
Det började med spärrvakten vid Danderyds sjukhus.
Allt snack ledde till att hon fick Påskguuudis!

-Nämen, Påååskguuuudis? :D
Jag tar dom två godaste till mina kompisar.
Oh får jag mer?
Jag tar en av varje då.

Lida står och plockar och plockar.
Det var lite pinsamt så Malin sa till spärrvakten:
Eh du ta bort skålen!

Jag och Malin går iväg för att mota bort LIda där ifrån, men FAN!?
Den tjejen kan inte sluta prata.
Tillsist kommer hon ner till tuben.
Då sätter hon på fuckin enfeages.
Och jagar en oskyldig man med hennes musik och såg hur långt som helst.

Inte nog med det så spelar hon vidare musik på tåget.
När låten forever young kommer.
Lutar hon sig fram till en kille och putar med rumpan så att hela tuben kunde se hennes BC!
OMG?!

Efter att ha ljugit en massa för honom på spanska så går han av hon sa:
Tengo un nuevo novio que se llama Johan!
Tengo veintiuno años. Jag är 21 år.
Jag ba:
nooo...
Lida:
Perdon veinte años. Förlåt, 20 år.
Jag:
Nooo.
Lida:
Fan då, okeej Tengo diecisiete años.. Okej, jag är 17 år..
Och massa annat.


Sen kommer det in ett gäng killar som spelar amerikansk fotboll.
Tror du inte Lida försöker dedikera låtar till dom och snacka massa skit.
Malin skämdes lite och bytte plats.
Mjo fattar det.
Sen kom det in massa blattar, Lida snackar med dom med!
GOD DAMN!

Iallafall säger hejdå till Lida och drar till tåget.
På tåget sitter det en massa Aik fans.
En kille har fått i sig för mycket och skrek en massa skit.
När "konduktören" säger Mot Södertälje hamn.
Så säger killen :
Mot Råsunda , Stadion.
GNAGET RÖVKNULLAR KALMAR I RÖVEN! HÖHÖHÖHÖ!

och garvar det fulaste garvet ever..

Mellan C och södra säger han massa skit men jag hörde bara
Lukta på min mus. Den luktar skit..
Sen kommer vi till södra då börjar han med:
BAJEN SVIN HASCH OCH KOKAIN!
Jag såg ett Bajen svin ska vi gå på han snabbt?


Sen när tåget börjar rulla igen säger han:
Jag är trött jag vill sova, knulla runka fitta knulla fitta ..
och det lät så roligt såklart man börjar garva lite.
När han sedan kliver av i Årstaberg så hör man hur dom andra killarna ba:
eh han har nog fått i sig lite mycket han..
eeeh skojar du eller ja det har han!

/ X

Kommentarer
Postat av: MALIN!

Haha, så sjukt hinkad orre. fy vad jag garvade!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback