Jobb påriktigt.

JAg steg upp 8, mm yes!
Tåg tåget och idag gick allt fin fint!
Kommer till arbetsplatsen, och sätter på mina totalt osexiga kläder ^^
Men jag hade tagit med mig en annan polotröja, för den jag fick var obekväm.
Asså så obekväm att jag ville förstöra den.

Jag typ försökte komma ihåg allt jag skulle göra.
Tror jag gjorde allt.
Letade upp mr Roger.
Och sa hej hallojsan, sen började jag fixa allt.

Jag fattar inte hur folk kan vara så glupska?
Jag fattar itne hur mycket folk äter?
bit efter bit försvann och jag hann inte ens säga nått typ.
Elelr jo fan jag pratade hela tiden.
Och folk charmades och plockade på sig av dom minst sagt äckliga varorna.

Men ja, majoriteten av kunderna var pensionerer.
Det ag märker är hur toffliga alla männen är!
Dom kan fan inte köpa nått som dom tycker är asgott utan att fråga frugan.

Dom vanligaste meningarna var :
Mmm, får man ta en till?
Ehm, jag måste fråga frugan jag kan inte bestämma det själv.
USCH DET ÄR JU LEVER? ungdomar.
MAMMMA KÖP DEN! KÖP DEN! Barn som smakat på korven jag smög in i deras hand ^^
HAHA det här såg du inte. när någon smyger in en bit till i munnen.
nej, det är för mycket fett, jag är för fet. Kvinnor.
Oh nej, sylta är inget för mig. Medelåldersmän.
Ha, den här köper jag. YES säger jag!

Sen hade vi dom där killarna eller en kille speciellt.
Ja hur många gånger kom han inte och tog massa mat?
Och varje gång hade han massa polare med sig..

Inte nog med det så kom han senare tillbaka själv med en korg och frågade.
-eeh ursäkta men vart är rödbetssalladen?
och han sa också:
-Jag lovar dig jag ska köpa lite senare.
Men ändå kom han tillbaka och plockade mer mat och stoppade det munnen.
Söt kille liksom.

Sen hade vi den där mannen på 40 bast.
Som stod först och kollade på mig ett bra tag.
Sen sa jag till han att provsmaka.

Och då började han:
-Mmm så gott, den här var god, men oj oj oj så god.
hehe lika god som dig...

Jag ironiskt:
-hehe jaa jag vet, lika god som mig.
Han:
-Ja inte för att jag har smakat dig men jag kan nog gissa.

Ursäkta mig lilla du, du ska inte få smaka på mig iallafall..

Jadu, snacka om att jag satt på lunchen och spanade in dom heta killarna som jobbade där.
Förlåt, men jag kunde inte hjälpa det;P
Jag fick gratis lunch och den var så god!
Det var påsk lunch så dom hade allt möjligt!
Jag frossade som fan!
Och sen blev det en massa kakor och godis till efterrätt och kaffe och en loka.
Jag var verkligen in heaven.

Sen var det tillbaka till demo bordet, och nu hade alla surkärringar kommit.
Fick kommentar efter kommentar efter kommentar.
Som om det är mitt fel att köttet i en viss korv är från danmark.
Eller att fetthalten är för hög.
Eller att brödet är för brödigt.
Men snälla människor, tänk!

Sen kom en het kille och jag stod och kollade på han.
Jag tyckte det var tyst aspinsamt att berätta allt.
Så jag började garva hela tiden.
Vilket fick han att garva, sen sa jag:
-eeh asså ta din korv, haha asså jag menade .. haha .. asså ta en korv. asså köp den. här..
Sen kollade jag bort det blev för pinsamt..

Sen var det en annan söt kille som kom och han kollade på mig hela tiden.
Sen kollade jag på han, för att han kollade.
HA, bara för jag log åt han så sa en man:
Fin son jag har va? ;)
Jag generat:
hehe eeh japps ^^

När jag äntligen hade blivit klar och städat och fyllt i alla papper gick jag.
På stationen så började en kille på andra sidan spåret ragga på mig.
Han ville att jag skulle komma och ta en drink med han och hans polare.

Men jag ba
 -neej asså jag ska hem, jag är trött!

Han:
-kom, kom och ta en drink med mig!
Då svarar en gammal tant:
Asså jag skulle gärna ta en drink med dig, men jag ska jobba! :)
Han ba,
Jag pratar inte med dig! Jag pratar med henne.

Sen började han fråga standrad frågorna
-Vad heter du, vart kommer du ifrån, har du pojkvän?
Sen
-Varför har du inte pojkvän, så söt som du är?
Jag ba:
-Ha det har inte blivit så.
Sen sa jag halvt ironiskt.
-Jag väntar på den rätte!

Han förskte få mig att gå ut med han, och när jag inte orkade mer så sa jag okej!
Han ba okej, på lördag då, vi ses då
Jag ba visst!
Inte för att jag ska det direkt. Men han får tro det!

Sen räddade tåget mig. YES!

Men det tåget blev fan stoppad av polisen.
Varför vet jag inte, men jag var sur om något.
Hade missat det tåget jag skulle tagit.
Sen så blir det andra stoppat.
Så jag missar mitt tåg på centralen.
Så jag kom hem efter 9 och jag slutade 7.
Lyckat!

Sen mötte jag Jesper i Tullinge det var typ astrevligt :)
Som alltid, stod och pratade ett tag!
Sen var jag förtrött för att vara trevligt så jag gick hem ;D

/ X

Kommentarer
Postat av: Dirk Diggler

You like them old....som vanligt =)

2007-04-04 @ 23:57:27
Postat av: Dirk Diggler

Moget o erfaret = Zenyas dröm comes true

2007-04-04 @ 23:59:57
Postat av: X

ooh dumma dumma dumma dirk diggler..
grov suck på dig!

Postat av: X

Du leker med döden marcus!

2007-04-05 @ 00:09:10
URL: http://krigarprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback