Idag

Eh, idag var det nationella.
Gissa vem som dök upp i tid?! :O
Kurdia ^^

Snacka om att jag hade kul när jag skrev det!
Hittade på en massa skit om att jag var fett känd men var lite lay back nu!
Och att jag skulle gifta mig med en het het het man ^^
Och jag skulle ha barn och massa.
Sen smygsmörade jag för Erjot.
Undrar om hon fattar det?

Jag fifflade med hans mobajl i månd. satte dit tre larm.
Resultatet blev att han kom i tid och gjorde skitbra ifrån sig!
Mission completed!

Dagen rullade på som fan.
På musiken fick man ingen rast :O
från 11 till 13.20 och ingen rast..
Tack Daniel!

Sen fick man veta att det är musikprov dom kommande veckorna.
YEEY, jag vet verkligen hur man trummar ^^

Sen var det Teater.
Laddad som få?
Nopes

Vi gick igen scen för scen.
Men vi hade ett störande moment!
Det var en kille där som tog massa bilder.
Och jag är verkligen inte en som gillar att bli smygfotad.
Så jag gjorde allt för att inte synas eller försökte lite litigt täcka för mitt ansikte.
Så ingen kan se att det är jag på bilderna^^

Sen så visade det sig att skitmånga scener ska spelas på dom uppbyggda planen.
Och jag som har höjdskräck! :O
Ska stå på en vinglig byggnadsställning.. IIH!

CITAT.

På scenen så är det pappan och dottern som är i dotterns rum.
Läraren Malin till hans som spelar pappan:
-Ta inget PEDDOGREPP nu...!
  Men ta henne framifrån då!


Efter att ha brottats och skrikit och hållt på så var det slut!
Då väntade jag på att Lina skulle bli klar..
Bara för det så missade vi bussen och fick vänta en halvtimme.
Så vi socialade lite med backstage killarna.
Och Lina och jag började "slåss"

Sen så kom bussen och jag lina och the photo-guy klev på.
Snacka om att den killen var skön.
Jag vet inte hur mycket jag garvade.
Men han sa så jävla ägnade kommentarer om allt!
Lina blev lite knäckt där när han kommenterade om att hon sjöng nonstop ^^

Gissa vem som ska på Derby på tisdag?
HAHA, jag!!
Ska se Bajen - AIK med Linnea haha.
Och jag ska stå i Bajen klacken.
Fyfan vad humor!
Jag som bara kan elaka ramsor om Bajen, äsch linnea får lära mig några :P

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback