Fejm rep

Var på fejm rep idag.
Jag var itne taggad för fem öre.
Jag var sur som fan över att jag var tvungen att gå, fråga mig inte varför?
Kom dit och var på gott humör.
Mötte min framtida kärlek, Matilda.
En Lina som flina. (för natten var lyckad)
Mobboffret.
Bajen och alla andra ^^

Vi inleder dagen med att .. DANSA?!
eeh, Zenya och dansa går inte ihop.
Och lära sig den dansen var bara humor.
Alla följde koreografin.
Jag hittade på lite själv när jag itne fattade nått eller förenklade saker.
Sen var det en smart jävel som sa att sångarna inte kunde dansa!
YES, jag blev räddad!

Sen övade vi finallåten, då fick vi beskedet om att dogge ska vara med på en föreställing!
Coolt, han ska rapa min halva Driv-rap.
Jag gjorde den för skojsskull.
Och sen kom man på att få dit Dogge och köra den.
Nu var det gjort.
och jag ska tydligen oxå rapa bara för det ^^
HAHA!

Jaa det är väl lite coolt ändå?

Maaah, sen började det seriösa allvaret.
Då skulle man se till att göra allt rätt!
Oh god, replikerna bara försvann från mitt huvud!
Vet inte vart dom tog vägen :O

Visst hade jag det kul, det är alltid trevligt med alla fejmisar.

Men det är oxå väldigt jobbigt.

Mycket att tänka på mycket att göra.

Stressigt.

Så jag är slutkörd idag.


Därför blir det en kortis bloggis.

Bara för att jagi nte vil latt bloggen ska vara död.

Nu skaj ag fortsätta klura ut en fortsättning på rapen för skojsskull.

Så, Adios Amigos y buenos noches!

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback