Chill söndag

Jag vaknade imorse, runt klockan sent egentligen haha
Iallafall såg att det var mycket vackert väder ute.
Så jag bestämde mig att tillbringa dagen ute på studsmattan så där låg jag och njööt av värmen
Hade en bra bok med mig som jag läste.
Fyfan vad det var livet!

Lite senare så fick jag äntligen lust att städa mitt rum så det gjorde jag.
HAHA, ni som har sett mitt rum vet att det VERKLIGEN behövdes.
Nu är det fint igen!

Det enda jag måste göra nu är att möblera om det igen.
Sen att rensa bort kläder jagi nte använder.
Jag lyckas aldrig slänga nått ändå.
Snacka om separationsångest ^^

Efter det så satt jag och gluttade på en mycket roande film.
Vettefan vad den hette men kul var den!

Sen skulle man ju powerwalka med Malin.
Eeh, kan bara säga att min outfit var inte passande för powerwalk.
Hade jeans på mig och en tjock tröja.
Jag höll seriöst på att dö av värme.
Fan vad jag så gärna ville ta av mig byxorna.
Men fan det kunde man direkt inte göra.


Malin och jag diskuterade bla ett ämne.
Det var killar och deras dumma kommentarer.
Malin förteller om en kille som hade typ snackat massa om moral och shit.
Verkligen sagt hur killar är svin men tydligen inte han?
Liksom sexisitiska.

Ha det komiska var ju att i tillslut hade sagt nå:
Vill du smaka på min 24 cms kuk?
Omkretsen är en cm större än ett ballerina kex.


Hurru? Seriöst, vem blir intresserad?
Som malin sa, reaktionen blir ju direkt avsmak.
Tror nån seriöst att det är en turn on?

Jag kom hem efter en timmes walkande,
jag var varm som fan.
Så jag tänkte hoppa i badet.
Jag fixar badvatten och allt och sen kryper jag ner.
Där ligger man och njuter och läser bok, när man plötsligt hör nått!

Jag kollar mot badrumsfönstret, och så ser jag nån?!
Jag får panik och börjar skrika på min stackars mamma som sover.
Jag bara skriker och skriker.
Jag var säker på att det var någon där.
Så mamma kommer in i badrummet.
Släcker ner allt därinne och kikar ut.
Men hon ser inget.

Hon sa att det kunde vara katterna, men jag visste att det inte kunde vara dom.
För jag hade släppt in båda två när jag kom hem.
Så istället för att njuta av badet så var det bara snabbt som fan upp ur badkaret och in i mitt rum.
Jag fick fan panik!
USCH.

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback