Its..

Dagens citat.
-Ska du röka hela eller?
-Får jag det? :)
-Nej..

vaknade imorse. och då var hela den dagen förstörd..
nej inte riktigt, men nästan.
Man går till skolan <-- trött dock.

och märker att nästan ingen ska delta på simningen.
då har man liksom oroat sig i onödan. <-- typiskt!
Simningen var faktiskt jääkligt kul.
Lekte lite baywatch och sånt. <-- jag var offer.
Det var mkt bättre än jag trodde.
Men fan vilken tid det tog att göra sig iordning. :O

säger bara Fuck Engelska Uppsats.

Och sen Fuck Gunnar ibland den rump-pillaren. <-- så förvirrad lärare kan man inte ha.
Slutade lite tidigare, efter adias "bråk" med gunnar som jag ansåg var VÄLDIGT VÄLDIGT underhållande.
Tack Adia :D

Sen drog man till S-t-r-i-n-g...
Nej fan jag kan inte blogga idag jag har påhittat bajssex med Adia..
Funkar inte, har tankar på annat håll.

Ciao X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback