Ons fika -Tors Porr ^^

Ja.
Dagen startas med att man blir väckt av ett telefonsamtal av Alexisonfire. <-- mm godmorgon : )
Kunde inte hacka på in till stan. <-- Sorgligt.
Hade planer med Lida. : )

Eh. Ringer och stör lida i hennes ljuva morgon. <-- Kl 13.00 eller nått?
Lida ber mig att köpa målarfärg till henne.
På Rusta, i kungens Kurva.
Snäll som jag är klär jag på mig. Sminkar mig dock inte. <-- Woohoo...
Står inne på fuckin' Rusta och hittar ingen takfärg i rätt storlek.
Lidas mamma tillät mig inte att köpa 5 liters burken.
För det skulle vara för tungt. <-- Sött : )

Tillsist hittar jag inne färg.
Vilket tydligen var tak och vägg färg. <-- Duuuh!
Ja, så det bär av hem till Lida.
Kommer dit, Lidas mamma tackar mig tusen ggr. <-- Fast hon inte behövde det.
Chillar lite.
Kollar med Alexisonfire om han ville hacka till S-t-r-i-n-g.
Det ville han, och hans polare skulle hacka på.
Lida ville ha Anton med.
Vilket vi kirra ^^

Vi skulle nämligen spana in.. hehe. ; )
Men vi kom tydligen lite sent.
Adia hade sett :O <-- Avis.

aja, möter upp daniel vid Slussen.
Lida ragga dit Eric : )
Vi sitter på string. <-- Pimplar te. + en chokladboll + nått Daniel drack?
Senare så möter man Eric. <-- Trevligt att möta den filuren igen. : )
Aja.. sen kom Alexis etc etc. : ) <-- Sköna typer.

Drar vidare till Donken chillar där lite.
Försökte byta plats med Viktor? men funka inte.
Fick ingen hjälp heller. <-- Tack.
Citerar: "Det här är mellan er, det är er ensak."
Ännu mer tack ;P haha.

Sen dagens kuling.
En kille kommer och frågar Daniel om han vill bli modell. <-- FETT!
Tog lite bilder på han och shit.
Och , hehe. Jag ska gifta mig med han ^^
INTE Lida..
Ok?

Möter Lidas vänner. <-- Gah,  så söta människor :D

Hemma hos lida efter.. 12?

TORSDAG

Börjar kolla lite på tv.
And you know..
Efter tolv på TV 1000 / Canal + kommer vad? <-- Porr
Rätt gissat :D
haha.
Så Lida och jag börjar kolla på det.
Muahaha.
Inga direkta kommentarer. <-- But it was some good thing HAHAHA.

Scen.
Svensk Porr.
(En lapp-lisa ska böta en kille. Han vill inte ha böter. )
Han: Men du. Ska du inte inspektera min långtradare oxå?
(han knäpper upp byxorna)
Hon: Men herregud, det är ju ingen långtradare.. Det är ju en rymdfärja... :O
' hon börjar blowa ^^ '
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Tv 1000 East *tumme upp*
HAHA.

Luv, penis-pump!
/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback