Lukta

Jag sammanfattar dagen.

- En lektion med Eva.
Vilket var helt onödigt, kunde ha sovit istället.

- Softar i caféterian med Lida, Teffie, Daniel, Sebbe och eeeh. Thomas :P

soft, för jag var så trött.

- Sticker till centrum för att köpa min brors julklapp.

Har aldrig känt mig så felplacerad som jag gjorde när jag var inne på Games.
Alla där var antingen gubbar eller tonårskillar.
Jag var den ENDA tjejen där. Kändes väldigt strange.
Kom ut därifrån med ett gamecube spel och tre dataspel. Då var brorsans julklapp klar.


- Drar in till stan möter Ogbate och Malina.

Dom hade SÅKLART cpat runt som vanligt. Chockerande?

- Kom hem med två nya tröjor, hett ;)

Sen var det dags för julbak, massa socker ingen koll. <-- Toppat med rödkaramell-färg.
Slutade med röd knäck och ljusrosa mint kyssar.
Som btw ine var mint kyssar utan det var mint berg. <-- För formen var helt cp.

Sen till dagens höjdpunkt med Malina och Lajdio.
Allt går bra förutom att Lida inte kan gå som folk på is. <-- Hon skyllde på skorna. ^^
Sen började jag få sura uppstötningar så att det började brännas på stämbanden.
Fick panik och började hosta men hostade bara upp magsyra. <-- ÄCKLIGT!
tillsist lugnade det ner sig.

Då bad jag Lida att lukta för att se om det luktade spya ur munnen på mig. <-- ville liksom veta haha.
Och hon gjorde det.

Det luktade så mkt spya att hon började spy. <-- mysigt..
Bara för att jag hörde henne spy började jag spy.
Malin som inte tål ljudet började skrik sjunga eller nått medan hon höll bort Lidas hår så hon kunde spy.

Jag fick inte bort den svidande känslan på stämbanden så jag sprang runt och letade efter snö.
Började keka snö som fan.
Jag vet, äckligt. Men är man desperat så är man.

Tillsist gick det inte mer, så vi gick och frågade efter vatten.
Vi plingade på ett hus och frågade efter vatten. Vi berättade varför då sa tanten:
- Men oj, men akta jag vill inte bli smittad... <-- med vad?


Sen har inget annat nämnvärt hänt.
Love X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback